صفحه‌ها

تیر ۰۸، ۱۴۰۰

 

عدم نظارت بر اجرای حفاظ استاندارد؛ سقوط و غرق شدن یک کودک تاکستانی در استخر کشاورزی




خبرگزاری هرانا – روز دوشنبه ۷ تیر، عدم نظارت بر وجود حفاظ استاندارد، موجب سقوط و غرق شدن یک کودک ۱۲ ساله در یک استخر کشاورزی در شهرستان تاکستان شد. پیش از این نیز فقدان نظارت بر حوضچه های کشاورزی باعث حوادث اینچنینی شده است.


به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، روز دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰، سقوط نوجوان ۱۲ ساله در یک استخر کشاورزی واقع در شهرستان تاکستان، منجر به جان باختن وی شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین بیان کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس قزوین، سقوط نوجوانی ۱۲ ساله در استخر کشاورزی واقع در محدوده سه راهی شامی شاپ تاکستان مخابره و سپس آمبولانس پایگاه ضیاءآباد به محل حادثه اعزام شد.

سهیل سلطانی گفت: بررسی علائم حیاتی مصدوم انجام شد. عملیات احیا پیشرفته برای مصدوم آغاز و همزمان، وی به بیمارستان شفا تاکستان منتقل شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین عنوان کرد: عملیات احیا موفقیت آمیز نبود و کودک ۱۲ ساله جان خود را از دست داد.

عدم نظارت دقیق مسئولان شهری بر اجرای حفاظ ایمن و استاندارد در حوضچه های آب کشاورزی و کانال های آب پیش از این نیز باعث بروز حوادث اینچنینی بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر