صفحه‌ها

تیر ۰۱، ۱۴۰۰

 توقیف رسانه‌های جمهوری اسلامی توسط ایالات متحده 



 ایالات متحده وب‌سایت شبکه‌‌های خبری انگلیسی و عربی متعلق به جمهوری اسلامی و گروه‌های تروریستی وابسته به آن را توقیف کرد.

به گزارش آواتودی، وزارت دادگستری ایالات متحده طی اقدامی، دامنه وب‌سایت شبکه‌‌های خبری انگلیسی و عربی پرس‌ تی‌وی، العالم و الکوثر جمهوری اسلامی و المسیره وابسته به حوثی‌های یمن، المعلومه و چند وب‌سایت تلویزیون‌های عراقی متعلق به نیروهای تروریستی وابسته به جمهوری اسلامی را مسدود کرده است. 

در حال حاضر وبسایت‌های مذکور در دسترس نیستند و فقط پیام مسدود‌شدن آن‌ها توسط وزارت دادگستری ایالات متحده قابل مشاهده است.

 در این پیام اعلام شده که توقیف این وب‌سایت‌ها بر اساس درخواست دفتر صنعت و امنیت وزارت بازرگانی ایالات متحده صورت گرفته است.

همگی این شبکه‌های متعلق به نیروهای تروریستی سپاه و شبه نظامیان وابسته به آن با تامین مالی جمهوری اسلامی گردانده می‌شوند.

وزارت دادگستری  ایالات متحده از اواخر سال گذشته طرح مسدود کردن وب سایت گروه‌های تروریستی کتائب حزب الله ، جنبش النجباء، پایگاه‌های خبری الاتجاه، المعلومه و سایر شبکه های متعلق به جمهوری اسلامی و نیروهای تروریستی وابسته به آن را کلید زده است.هنوز فهرست کاملی از رسانه‌های مسدود شده در دسترس نیست، اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر