صفحه‌ها

خرداد ۰۱، ۱۴۰۰

 

برداشتن میوه های پلاسیده داخل سطل زباله یک مغازه توسط یک خانم برای مصرف خانه

فیلم غم انگیزی از یک خانم در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشته شده که میوه های دور ریز و پلاسیده را برای مصرف فرزندان و خانواده‌اش از سطل زباله یک مغازه میوه‌فروشی جمع‌آوری می‌کند.


این صحنه‌های دردناک به یک رخداد معمول در جامعه مهنت‌زده ما تبدیل شده است.
این فیلم، فقط گوشه‌ بسیار کوچکی از فقر و گرسنگی مردم محروم را نشان می‌دهد. با توجه به تشدید تورم و گرانی وضعیت مردم هر روز بدتر از روز گذشته می‌شود.
ایران، کشوری با ثروت‌های خدادادی بسیار است. اما متاسفانه زیر سلطه افرادی قرار دارد که ادعای خداپرستی و دین‌داری می‌کنند؛ ولی از بدترین فاسدان روی کره زمین هستند.
در تاریخ ۷ دی سال گذشته، روزنامه آرمان با ترس و وحشت از قیام لشکر گرسنگان به نقل از یک کارشناس اجتماعی،هشدار می‌دهد که «باید از زمانی ترسید که دیگر آتشفشان گرسنگان هیچ‌گونه ترمزی را نپذیرد.»
روزنامه آرمان، در ادامه این مطلب، می‌نویسد، بعضی از مسئولان برای شنا و سونای آخر هفته به کشورهای حاشیه خلیج می‌روند و روز بعد در پشت میزشان از مشکلات و دردهای مردم می‌گویند.
این نویسنده ادامه می‌دهد، عده‌ای از رفاه زیاد و تورم درآمد دچار زحمت شده‌اند ولی در مقابل، میلیون‌ها نفر از اقشار کم درآمد، برای سیر کردن شکم‌شان، ناگزیر از فروش نوزاد به شکل چشمگیر و آزاردهنده‌ای هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر